Діяльність

Транскордонний семінар з туризму: нові перспективи розвитку або що очікує туристичну сферу нашого регіону у найближчий час
17 та 18 вересня в м. Ізмаїл пройшов дводенний транскордонний семінар із розвитку сталого культурного туризму в рамках європейського проекту “CULTOUR-BSB – Розвиток сталого культурного туризму в Басейні Чорного моря”. Організатором семінару стало Агентство сталого розвитку та європейської інтеграції «Єврорегіон «Нижній Дунай», що виступає партнером даного проекту. Даний семінар став гарною можливістю для представників туристичної сфери та індустрії гостинності не лише презентувати власний бізнес, але й налагодити діалог між бізнесом та владою, отримати поради від експертів-практиків із сфери туризму, обговорити нові шляхи співробітництва та багато іншого.
На семінарі спікерами були партнери проекту із Грузії, Туреччини та Румунії та України, представники Всеукраїнської асоціації гідів (Яніна Гаврілова та Владислав Арещенко), Асоціації «Туризм Одеси» (Оксана Кузнєцова), провідної туристичної агенції Одеси «Тудой-Сюдой» (Олександр Бабіч), а також експерти інших європейських проектів у сфері туризму Алла Плачкова (проект «Географічні зазначення в Україні» та Світлана Злобіна (проект «Гастрономічна спадщина України»). Серед представників сімейних підприємств, що стали активними туристичними локаціями, слід відзначити власників сімейної механи «Балканскі Ястія» (Сергій та Наталя Русєви), сімейної сироварні «Щедра околиця (Галина Кудрова), винного льоху «Vinaria» (Ірина Польшакова), та співвласниці виноробні «Колоніст» (Алла Плачкова).
На семінарі було презентовано проект «CULTOUR-BSB – Розвиток сталого культурного туризму в Басейні Чорного моря» та його основні задачі, найбільш пріоритетними з яких є розробка 25 туристичних маршрутів регіонального та міжнародного значення, реконструкція культурних об’єктів (в м. Ізмаїл – це міський сад, реконструкція якого вже розпочата), та інші заходи.
Провідними темами спікерів семінару стали можливості розвитку туризму та основні кроки для досягнення необхідного результату. Обговорювалась роль гідів, важливість визначення цільових груп для різних фестивалів та культурних заходів, необхідність маркетингового підходу та комплексної командної роботи у розробці туристичних доріг та маршрутів.
В рамках даного семінару було виявлено основні вимоги та потреби всіх учасників туристичного ринку та індустрії гостинності, серед яких найбільш поширеними є: недостатня кількість інформації або ж складнощі в її отриманні, недостатня підтримка існуючих туристичних локацій як для внутрішніх, так і для іноземних туристів, відсутність ефективного діалогу між бізнесом та владою, відсутність діючої стратегії розвитку, а також недостатній розвиток інфраструктури в регіоні в цілому.
Даний семінар став першим місцевим заходом в рамках проекту. Надалі – розробка стратегії розвитку туризму та туристичних маршрутів, тренінги та інші заходи, які будуть проводитись із залученням всіх стейкхолдерів, адже лише таким чином можна забезпечити сталість та ефективність туристичних продуктів та туристичного ринку в цілому.




Фото